NETWORKING

KOBIET BIZNESU

Jak elastycznie dostosować firmę i wykorzystać nowe możliwości biznesowe w czasie trwania kryzysu gospodarczego.

18 września 2023 godz. 18:00 – 22:00
Sopot Marriott Resort & Spa

 

MECENAS WYDARZENIA

ORGANIZATORZY

Strefa Kobiet Biznesu

NETWORKING
KOBIET BIZNESU

Rozpocznie się za >>>

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Ważne

W BIZNESIE czas to pieniądz 

Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorczych kobiet i organizujemy wydarzenie, które: 

 

  • Prowadzą swoją firmę minimum 3 lata. 

  • Piastują stanowiska kierownicze, bądź zarządcze w dużych firmach. 

  • Poszukują kontaktów Premium do współpracy oraz sprzedaży swoich produktów i usług.

  • Potrzebują promocji i PR swojej marki.

 

  • Cenią swój czas. Dlatego starannie dobierają wydarzenia wktórych uczestniczą. 

Chcesz osiągać dalsze sukcesy w biznesie

Zadbaj o te kroki:

DAJ SIĘ POZNAĆ. Czyli wybieraj spotkania gdzie poznasz prawdziwych przedsiębiorców. Tylko wówczas możesz liczyć na to, że event będzie dla Ciebie dźwignią biznesu.

 

DAJ MOŻLIWOŚC INNYM, ŻEBY CIĘ POLUBILI. Na spotkaniu networkingowym masz możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych. Z tymi osobami, z którymi się polubisz, będziesz chciała nawiązać dalszy kontakt. 

 

DAJ SOBIE ZAUFAĆ. Naszym zadaniem po wydarzeniu jest utrzymanie dobrej relacji z osobami, które poznaliśmy. Pamiętaj! Chcemy kupować i współpracować z osobami, które znamy i lubimy. 

 

KUP ODE MNIE Dopiero, jak wykonamy 3 poprzednie kroki, czeka na nas nagroda – sprzedaż bądź owocna współpraca biznesowa.

JAK WYGLĄDAJĄ NASZE EVENTY I NETWORKING

kongres
kongres
KONGRES
kONGRES
Kongres

Skąd pomysł

na networking kobiet biznesu?

Po wielkim sukcesie POMORSKIEGO KONGRESU KOBIETY BIZNESU – skierowanego do kobiet przedsiębiorczych CZAS NA…..  NETWORKING KOBIET BIZNESU! 

Uczestniczki Kongresu wypełniły ankiety w których właśnie potrzeba poznania się z innymi kobietami biznesu, była potrzebą numer 1.

Dlatego kontynuując sukces Kongresu- tworzymy wydarzenie, które będzie przedłużeniem Kongresu, ale główną misją nie będzie wiedza biznesowa, ale networking.

Wszyscy wiemy, że BIZNES to KONTAKTY! 

Na początku drogi biznesowej szukamy trochę po omacku osób, które mogą być naszymi klientami, bądź pomóc nam rozwijać biznes. Ale prowadząc go już dłuższy czas 3 i więcej lat już wiemy, że tylko właściwe kontakty pomogą odnieść sukces! 

Wartości

Co zyskasz uczestnicząc w naszym wydarzeniu

Na wydarzeniu poznasz kobiety takie jak Ty, które prowadzą firmę minimum 3 lata i chcą ją wznosić na coraz wyższy poziom!

WARTOŚCIOWE KONTAKTY BIZNESOWE, którym będziesz mogła podjąć współpracę biznesową.

 

PRZEDSTAWIĆ SWÓJ BIZNES szerszemu gronu odbiorców.

 

POZNASZ KOBIETY TAKIE JAK TY. Na takich spotkaniach nawiązują się współprace, a nawet przyjaźnie na całe życie!

 

ZDOBĘDZIESZ KLIENTÓW na swoje produkty/usługi.

 

OTRZYMASZ DAWKĘ INSPIRACJI I MOTYWACJI.

GWARANTUJEMY!!! To będą najlepiej spożytkowane 4 godziny września! KONTAKTY, MOTYWACJA I PROMOCJA.

AGENDA WYDARZENIA

18.00 – 18.30 Powitanie uczestniczek przez organizatorki oraz MECENASA wydarzenia
– Hotel Sopot Marriott Resort & Spa

18.30 – 18.45  ALEKSANDRA RUDZIŃSKA – psycholog, akredytowany coach i certyfikowana hipnoterapeutka oraz Rapid Transformational Therapist®.

TEMAT: Mindset, wewnętrzne przekonania i wypalenie zawodowe.

Jeśli chcesz zmienić swój mindset, wznieść swój biznes na wyższy poziom, sięgnąć po więcej lub czujesz, że jesteś ofiarą wypalenia zawodowego to, to spotkanie jest właśnie dla Ciebie!
Ale, czy :
  • Słyszałaś kiedyś o takim pojęciu jak MINDSET? Czym jest i jak nim zarządzać, aby myśli działały na Twoją korzyść?
  • Czy wiesz, co to są wewnętrzne przekonania i jak wpływają na nasze życie, również zawodowe?
  • A może chcesz dowiedzieć się, czy dotknęło Cię wypalenie zawodowe, bądź jesteś na nie narażona i chcesz się tego ustrzec?
Jeśli pragniesz poznać 3 rzeczy, które decydują o tym, czy osiągniesz sukces, bądź poniesiesz porażkę, to przyjdź koniecznie na to wydarzenie!

www.coachingbyaleks.com

18.45 – 19.00  MAŁGORZATA KONIUSZY – mentorka i trenerka biznesu oraz rozwoju osobistego.

TEMAT: Rozwój samoświadomości – jedna z kluczowych kompetencji do  spełnionego życia.  Poznaj filozofię Happy WorkPlace.

Happy WorkPlace to filozofia, która rozwija świadomość wszystkich pracowników. Pokazuje jak ważne jest zadbanie o swoje zdrowie oraz rozwój kompetencji, które służą budowaniu dobrych relacji i wzajemnego zaufania w miejscu pracy. Happy WorkPlace to filozofia oparta o lata doświadczeń z poziomu biznesu, coachingu, mentoringu, elementów psychologii i dietetyki,

Nie da się już dłużej zarządzać niepewnością i strachem, trzeba budować relacje oparte na odpowiedzialności i zaufaniu.

Moją wizją jest tworzenie zdrowych i szczęśliwych miejsc pracy, w których rozwija się pracownik i firma.

A jedną z kluczowych elementów do realizacji takiej wizji jest rozwój samoświadomości, to moim zdaniem fundamentalna kompetencja do spełnionego życia, zarówno zawodowego jak i prywatnego. O tym właśnie podzielę się z Wami na Wydarzeniu.

Na co dzień pomagam budować i rozwijać pozytywną kulturę organizacyjną i wdrażam programy wellbingowe w organizacjach.

Jestem twórczynią autorskiego programu #Happy WorkPlace.

Jako mentorka i trenerka biznesu wspieram działy HR, przedsiębiorców, prezesów i prezeski firm oraz pracowników organizacji w ich codziennych wyzwaniach. Robię to prowadząc doradztwo, warsztaty, szkolenia i realizując projekty, w trosce o dobre samopoczucie w miejscu pracy.

Jako mentorka rozwoju osobistego pracuję indywidualnie z kobietami w biznesie.

Oferuję szerokie wsparcie, min. w radzeniu sobie ze stresem, zarządzaniu swoją energią i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu.

Mam świadomość, że siła i mądrość którą zdobyłam dzięki moim doświadczeniom, oraz wiedza coachingowo-mentoringowa, mogą pomóc innym kobietom, podążającym tą samą ścieżką.

19.00 – 19.15  KATARZYNA SMYK-TARCHALSKA, Prezes Zarządu Rehabilitacja Wieżyca, pomysłodawczyni i współzałożycielka Garden Clinic, OLIWIA TACHALSKA Manager ds. Marketingu Garden Clinic, Dr n. med. Katarzyna Kopacz-Petranyuk – specjalista ginekolog, położnik w trakcie specjalizacji z endokrynologii

TEMAT: Jak zyskać odwagę, satysfakcję i poczucie komfortu? Holistyczne podejście do zdrowia. 

Garden Clinic to pierwsze takie centrum zdrowia w Polsce. Stworzyliśmy miejsce, w którym możesz kompleksowo zadbać o swoje zdrowie w komfortowych i prestiżowych warunkach

Jak pomagamy kobietom na drodze do lepszego zdrowia i samopoczucia?

#MEDYCYNA

– gabinety lekarskie i fizjoterapeutyczne (ponad 15 specjalizacji),

– zabiegi ginekologii estetycznej i regeneracyjnej,

– modelowanie sylwetki i zabiegi anti-aging,

– badania krwi, m.in. diagnostyka ogólna, badania genetyczne, markery nowotworowe.

#FITNESS&SPA

– prestiżowa siłownia, 

– zajęcia grupowe w małych grupach,

– wyjątkowa strefa spa (sauny, tepidarium, balijska strefa masażu) 

#RESTAURACJA

– najbardziej zielona restauracja w Trójmieście,

– zdrowe posiłki w pysznym wydaniu,

– miejsce spotkań biznesowych i rodzinnych.

Garden Clinic. Twój Nowy Styl Życia. 

https://gardenclinic.pl/

19.15 – 19.45  PRZERWA KAWOWA, SWOBODNY NETWORKING I STOISKA EKSPERCKIE.

19.45 – 20.00  KASIA RICHTER –  Wellbeing Strategist i autorka książki ” Zrównoważona w biznesie. Jak nie dopuścić do wypalenia zawodowego? Narzędzia i strategie dla kobiet biznesu”

TEMAT: Wyprawa Po Przyszłą Siebie i inne Wellbeingowe Strategie dla Kobiet Biznesu

Kasia Richter jest psychologiem i założycielką londyńskiej agencji Wellbeing Strategist. Specjalizuje się we wspieraniu zapracowanych kobiet biznesu w redukcji stresu i wypalenia zawodowego, aby mogły żyć pełnią życia zawodowego i osobistego.

Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w międzynarodowych korporacjach, Kasia doskonale rozumie realia pracy w wymagającym środowisku. Pracowała na Bliskim Wschodzie dla takich marek jak Emirates, Etihad, Qatar Airways czy Ritz Carlton, awansując od stewardessy do dyrektora operacyjnego. Zrekrutowała tysiące pracowników i współpracowała z klientami z ponad 100 krajów.

Jako certyfikowana nauczycielka jogi i terapeutka Theta Healing, łączy wiedzę psychologiczną z holistycznymi technikami. Wierzy, że kluczem do sukcesu jest dobrostan i pozytywna energia.

Podczas wyjazdów, takich jak nadchodzący retreat „Wyprawa Po Przyszłą Siebie” na Cyprze, oferuje sesje jogi, warsztaty rozwoju świadomości i narzędzia do redukcji stresu. Jej ponad 15-letnie doświadczenie czyni z niej cenioną mentorkę w drodze do lepszego życia zawodowego i osobistego.

https://wellbeingstrategist.com/shop/retreat/

20.00 – 20.15  ORGANIZATORKI – JOANNA SUCHOCKA – mentorka przedsiębiorców, event manager, PAULINA MARWIŃSKA – prezes agencji reklamowej Maarwin, MONIKA WYDERKA-CHODAK – właścicielka agencji brandingowej Alltida

TEMAT: Siła networkingu w biznesie.

Biznes to relacje, a żeby je zbudować, trzeba najpierw poznać potencjalnych partnerów biznesowych. I tu z pomocą przychodzi NETWORKING – spotkanie, które ma na celu poznanie osób, z którymi możesz nawiązać współpracę biznesowe, wymienić się doświadczeniem i informacjami niezbędnymi do prowadzenia biznesu. 

Wokół networkingu narosło wiele mitów wynikających z braku doświadczenia i niezrozumienia tego typu spotkań. 

Czas to odczarować! I pokazać, że dobry networking to podstawa skutecznego biznesu! 

Dlatego, aby Ci ułatwić ten proces, przygotowałyśmy dla Ciebie wskazówki, oparte na naszym wieloletnim doświadczeniu, które pomogą Ci przejść przez ten proces skutecznie i lekko! I dokładnie po naszym wystąpieniu będziesz mogła wprowadzić je w czyn! 

Powodzenia!

20.15 – 21.45  NETWORKING MODEROWANY (nawiązywanie osobistych relacji z uczestniczkami i ekspertkami, pod okiem moderatora. Czyli opiekuna, który pilnuje harmonogramu tej części wydarzenia).

21.45 – 22.00  POŻEGNANIE PRZEZ ORGANIZATORKI. SWOBODNY NETWORKING I STOISKA EKSPERCKIE.

STOISKA EKSPERCKIE

ANNA MATTOS

ANNA MATTOS

ZAŁOŻYCIELKA THE TALENT VALUE

AGNIESZKA KOROL

AGNIESZKA KOROL

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA THE TALENT VALUE

LUCYNA GROCHOWSKA

LUCYNA GROCHOWSKA

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA THE TALENT VALUE

The Talen Value

The Talent Value jest zespołem doświadczonych profesjonalistów w dziedzinie pozyskiwania i zarządzania talentami niezależnie od branży.

Jak mogą pomóc Twojej organizacji

  • Wesprą w zbudowaniu pozytywnych doświadczeń zarówno kandydatów, jak i pracowników,
  • Pomogą stworzyć różnorodne i inkluzywne środowisko pracy,
  • Przeprowadzą audyt procesów pozyskiwania i zarządzania talentami,
  • Doradzą i wdrożą usprawnienia i optymalizację procesów dotyczących talentów,
  • Zaoferują szkolenia zamknięte i otwarte, także w oparciu o metodologię profili motywacyjnych Reiss.

Jak konkretnie mogą przełożyć się ich działania na biznes?

  • Zoptymalizują procesy rekrutacyjne i zmniejszą ich koszty,
  • Zmniejszą ryzyko „złego”zatrudnienia,
  • Wyskalują proces onboardingu /offboardingu,
  • Przeanalizują dane pod kątem strategii dotyczącej talentów w Twojej organizacji,
  • Wdrożą analitykę HR, dzięki której będziesz mógł podejmować decyzje w oparciu o dane,
  • Stworzą system i narzędzie do zarządzania kompetencjami, który pomoże Ci dynamicznie dostosowywać się do rynku,
  • Pomogą Ci stworzyć efektywny i mierzalny system rozwoju i szkoleń,
  • Zatrzymają i zaangażują wartościowych pracowników.

Diana Melnyk - Współwłaściciel OPI

Kreatywna i zmotywowana profesjonalistka z udokumentowanym doświadczeniem w budowaniu relacji, zarządzaniu projektami od koncepcji do realizacji oraz coachingu osób do sukcesu. Posiada umiejętność budowania zespołów wielofunkcyjnych. Wykształcona z dobrymi umiejętnościami komunikacyjnymi i podejmująca krytyczne decyzje podczas wyzwań. Zdolna do adaptacji. Transformacyjny lider ze zdolnością do samodzielnej pracy i rozwijania możliwości, które wyznaczają cele organizacyjne.

Kluczowe kompetencje:

  • 15 lat doświadczenia w branży produkcyjnej (Flextronics/Flex, Panlink/Safegate, Galeon),
  • zarządzanie operacyjne, prawo spółek, zarządzanie projektami inwestycyjnymi, zarządzanie projektami IT, wdrożenia systemów ERP i integracje aplikacji rozwijających istniejące systemy,
  • inżynieria procesu, inżynieria produkcji, NPI, BOM, planowanie i gospodarka materiałowa, optymalizacja produkcji, kalkulacje produktowe i projektowe,
  • transfery produkcji z rynków zagranicznych na rynek krajowy i uruchamianie produkcji.

https://opi.company/

Iwona Dziweńka - Terapeutka Biologii Totalnej i Ustawień Hellingera.

TRAUMY RODZINNE, BLOKADY POKOLENIOWE, CHOROBY RODOWE

W niewidzialnych lojalnościach do rodu często nie pozwalamy sobie na zdrowie, szczęście, lekkość i pieniądze. Jak odkodować te niewidzialne lojalności?

18 września na te pytania osobiście będzie odpowiadała Iwona Dziweńka Dyplomowana Terapeutka Biologii Totalnej i Ustawień Hellingera. Trenerka w kadrze BRIAN TRACY INTERNATIONAL.

Iwona sama przeszła trudną drogę i chorobę, której przyczyną był nadmierny stres. To kluczowe zdarzenie doprowadziło ją aż do Kanady gdzie w Instytucie Recall Healing badała przyczyny własnej choroby.

Dziś jako doświadczony Terapeuta pomaga ludziom w osiągnięciu ich szczytowego potencjału poprzez dostarczanie najbardziej zaawansowanych narzędzi i technik m.in. z zakresu odkodowywania niewidzialnych lojalności do rodu.

Jako uczennica polskich i zagranicznych mówców motywacyjnych oraz trenerów m.in. Briana Tracy, dr Michell Lamasa Dowson z USA, profesora Ricka Jarowa z USA Dawida Neenana z USA, Ewy Foley, Mateusza Grzesiaka, Małgorzaty Bojanowskiej, Iliany Ramirez, oraz dr Christiny Hall z USA, łączy wiedzę z praktyką by popularyzować świadomość powiązań emocjonalnych.

Jako założycielka firmy LIVE NOW – wspiera kobiety na życiowych zakrętach. Jest autorką publikacji i artykułów o Zarządzaniu Stresem, mówcą i twórcą Międzynarodowego Kursu Uwolnij Stres Uwolnij Emocje, Potęga Celu, Kobieta z Pasją i Świadomość Kobiety m.in. w Belgii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Francji, Holandii i Austrii. Jako gość polskich i austriackich audycji radiowych często porusza przyczyny chorób w rodzie, które są związane z odczutymi doświadczeniami naszych rodziców.

Jako Terapeuta pracuje z kobietami na sesjach indywidualnych w programach mentorskich oraz w programach kursowych trwających 6 miesięcy pod nazwą Program Rozwoju i Integracji Polonii. Wspólnie z kobietami nadaje sens ich przeszłości aby zrozumieć co się stało w ich dzieciństwie. Daje także konkretne rozwiązania jak radzić sobie z krytyką, uporczywymi myślami i trudnymi relacjami. Uważa, że uwolnione możemy zacząć żyć dla dobra siebie.

Fan Page

Profil prywatny

PATRONATY MEDIALNE

Networking

KOBIET BIZNESU

=

To wydarzenie skierowane do osób prężnie działających biznesowo, które chcą wznieść swój biznes na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzyć swoją sieć kontaktów, a także mierzą się z licznymi wyzwaniami.

=

Goście, do których skierowane jest wydarzenie to osoby, które posiadają swoje firmy minimum 3 lata (lub też pełnią funkcje zarządcze przez taki okres czasu) i chcą je dalej rozwijać. Są świadome, że trzeba nieustannie rozwijać swój biznes, aby osiągnąć sukces!

=

Wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej, menagerów, właścicieli firm jak i pracowników wyższego szczebla zarządzających zespołem.

Bądź z nami, bo może się okazać, że stracisz możliwość zyskania ciekawych kontaktów biznesowych.

 

Pobierz już dzisiaj formularz zgłoszenia i skorzystaj z okazji spędzenia czasu z innymi przedsiębiorczyniami i ekspertami.

Cennik biletów

ORGANIZATORKI

Joanna Suchocka

Joanna Suchocka

Mentorka przedsiębiorców. Event manager.
www.strefakobietbiznesu.pl

20 lat jest przedsiębiorczynią. Liczne porażki, ale też sukcesy, nauczyły ją, że najważniejsza jest droga do celu, determinacja, aby ją osiągnąć oraz pokora. Jej misją i motorem do działania jest wspieranie przedsiębiorców w ich działaniu.

Autorka książki “Skąd się bierze sukces w biznesie”

Od 9 lat właścicielka marki “ Strefa Kobiet Biznesu” w tym czasie w ramach tej marki stworzyła dla siebie i innych przedsiębiorców ponad 300 wydarzeń: konferencji, szkoleń, warsztatów. Flagowe wydarzenie, które tworzy w ramach swojej marki to GKI – od pasji do sukcesu, która miała 10 edycji i skupiała od 150 do 350 kobiet przedsiębiorczych. Laureatka statuetki “Diamenty Kobiecego biznesu” w 2019 roku.

Paulina Marwińska

Paulina Marwińska

Prezes Agencji Reklamowej Maarwin.
www.maarwin.pl

Marketer. Strateg komunikacji marki. Jeden z najlepszych specjalistów od PR w Polsce działający również na rynku globalnym. Organizatorka wielu eventów komercyjnych, jak i kulturalnych. Konferansjerka. Zorganizowała ponad 600 eventów, przeprowadziła około 240 wywiadów.

Od prawie dziesięciu lat ściśle związana z PR-em, marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Dziennikarka i pasjonatka podróży. Uczestniczka wielu szkoleń marketingowych, sprzedażowych, brandingowych i networkingowych.

W roku 2019 znalazła się wśród TOP 100 Kobiet Biznesu wg. Pulsu Biznesu i była najmłodszą w historii osobą zakwalifikowaną do tego rankingu. 

Monika Wyderka-Chodak

Strateg marki. Właścicielka agencji brandingowej Alltida
www.alltida.pl

Od 8 lat odkrywa i rozwija Marki Marzeń. Tworzy spójny i autentyczny wizerunek marek osobistych i biznesowych.  Pracuje z kobiecymi markami, które chcą pokazać światu swoją wyjątkowość, kobiecość i unikalne wartości, niezależnie od branży w jakiej działają. Tworzy unikalne systemy identyfikacji wizualnej oraz strony internetowe.

Autorka narzędzia “Dziennik Marki Marzeń”, który jest niezbędnym krokiem w procesie budowania autentycznej marki osobistej.

Specjalizuje się w brandingu wydarzeń. Stworzyła oprawę dla wielu wydarzeń. Największe z nich to wydarzenie marki Strefa Kobiet Biznesu „Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu”.

Potrzebujesz szczegółowych informacji?

Napisz na adres kontakt@strefakobietbiznesu.pl