Ekspert radzi

10 biurkowych gadżetów

 


Dzisiejszy post jest kolejnym wpisem z cyklu „Ekspert radzi”. Będziemy w nim poruszać różne aspekty życia i prowadzenia biznesu. Autorami są kobiety prowadzące swoje działalności, ekspertki w tym co robią. Jeżeli masz ochotę poznać je bliżej zapraszam TUTAJ.


 

Koniec sezonu urlopowego sprawia, że niektóre z nas borykają się ze spadkiem efektywności, motywacji i ogólnym „ogarnięciem się”. Bardziej niż przy biurku mamy ochotę usiąść na ławce łapiąc ostatnie promienie słońca. To doskonały moment na wprowadzenie małych zmian w naszym miejscu pracy, takich które będą nas inspirować i dodadzą nam nowej energii.

 

Dreszczyk emocji

Kupując synowi wyprawkę do szkoły przypomniałam sobie ten przyjemny dreszczyk, który towarzyszył mi podczas kompletowania szkolnych akcesoriów kiedy sama jeszcze byłam uczennicą. Wtedy wszystko miało znaczenie – wzór okładki na zeszycie, zapach gumki, kształt piórnika, kolor linijki, ilość kredek. Wiedziałam, że przedmioty, których będę codziennie używać przez 10 miesięcy muszą swoją funkcjonalnością wspierać moją pracę, a swoim wyglądem sprawiać by była przyjemna. I wiecie co? Zostało mi to do dzisiaj 🙂 Dlatego w swojej pracy staram otaczać się rzeczami, które stoją na straży, nie tylko mojej wydajności, lecz także mojego dobrego nastroju.

 

Strefa pracy

Miejsce pracy, to nie tylko strefa funkcjonalności – efektywnego sprzętu i praktycznych akcesoriów. To także miejsce na świeże kwiaty, aromatyczną kawę, ulubione zdjęcie i wszystko to, co tworzy przyjemny klimat, sprzyjający Waszemu samopoczuciu i motywacji do pracy. W odpowiedzi na tę potrzebę producenci akcesoriów biurowych prześcigają się w kreowaniu wymyślnych gadżetów, których forma niejednokrotnie zaskakuje, a w połączeniu z funkcjonalnością powoduje, że mam ochotę większość z nich wpisać na swoją zakupową listę „must have” 🙂

 

Stworzyłam dla Was moodboard prezentujący TOP 10 biurkowych gadżetów wraz z linkami gdzie możecie je znaleźć:

  1. Czy Wy też obawiacie się wylania kawy na klawiaturę laptopa lub ważne dokumenty? A może po prostu nie macie już miejsca na biurku? Ten klips na kubek z pewnością rozwiąże te problemy.
  2. Żadna informacja nie umknie Wam z głowy jeśli umieścicie ją na tablicy „memoboard”. Szklane są nie tylko bardzo estetyczne, ale i funkcjonalne – możecie na nie przyczepiać magnesy, a także pisać po ich powierzchni specjalnymi markerami do szkła. A co ważne, możecie je zamówić w wybranym kolorze i rozmiarze (np. TU)
  3. Magnesy nie muszą być nudne! Te w kształcie kolorowych koliberków są po prostu urocze. Idealne do kobiecego biura. Możecie je kupić TU.
  4. Samoprzylepne karteczki i znaczniki zamknięte w estetycznym etui nie tylko ułatwią pracę nad dokumentami, ale dzięki radosnym kolorom sprawią, że będzie ona przyjemna.
  5. Nie sądzicie, że kawa w pięknym kubku po prostu lepiej smakuje? 😉 Ten z Empiku cieszy oko, ale też sprawi, że kawa nie wystygnie za szybko, a w razie potrzeby możecie ją zabrać w drogę bez obawy o wylanie.
  6. Biurkowa roślina idealna – nie musisz jej podlewać, dba o porządek na biurku, świetnie wygląda i dba o to, by nic ważnego nie umknęło Twojej pamięci. Dla zapominalskich i tych, które potrafią ususzyć nawet kaktusy 😉 Znajdziecie ją TU.
  7. Ten organizer to dla mnie absolutna perełka! Forma domku, który można rozłożyć na poszczególne elementy, z których każdy ma określoną funkcję, jest po prostu genialna. Przepiękne, minimalistyczne wzornictwo, doskonały projekt i użycie naturalnego materiału sprawia, że ten organizer urasta do rangi małego dzieła sztuki.
  8. Koniec z wiecznie plączącymi się kablami i nieustannym szukaniem „tego właściwego”. Uchwyty na kable raz na zawsze rozwiążą ten problem. Są samoprzylepne, więc umieścisz je tam, gdzie chcesz, a elastyczne „skrzydełka” obejmą różne średnice przewodów.
  9. Typowo kobiecy gadżet biurkowy – stojak na spinacze w formie ptaszka w gnieździe. Wdzięczna forma i radosne kolory sprawiają, że nie sposób się nie uśmiechnąć na jego widok. Z takim kompanem na biurku, każdy dzień pracy będziesz zaczynać w dobrym nastroju.
  10. Ten uniwersalny planer tygodniowy lub miesięczny dedykowany jest tym z Was, które lubią wszystkie zadania ogarnąć jednym spojrzeniem. Dzięki niemu nie utoniecie w gąszczu zadań i znacznie łatwiej będzie się Wam zorganizować.

 

Czy któreś z nich przypadły Wam do gustu? Które z nich najchętniej widziałybyście w swoim miejscu pracy?

 


Jestem projektantką, kreatorką wnętrz, żoną, mamą dwóch urwisów. Lubię ludzi i lubię przedmioty. Z kotem na kolanach planuję, projektuję, komponuję, tworzę wizje pięknych wnętrz, które skutecznie urzeczywistniam”
Macie pytania? Czekam na kontakt: karolina@krealine.pl tel. 798 810 341
https://www.facebook.com/karolina.krealine/