Pamiętnikpamiętnik skb

Pamiętnik SKB – jak powstaje Platforma Wiedzy SKB cz. 1

Jest godzina 14.00, kiedy zaczęłam pisać ten pamiętnik, w którym będę się z Wami dzielić informacjami/wzlotami/porażkami, jakie niesie za sobą tworzenie produktu online!
To dla mnie i Moniki całkiem nowa sytuacja! Wchodzimy na tereny, które do tej pory były nam nieznane. Bo działałyśmy obie offline. Ja tworząc wydarzenia dla kobiet, Monika zaś dbała o strategię wizerunkową marek. Nadal robimy, to co kochamy, ale postanowiłyśmy, że stworzymy wspólny projekt – Platformę Wiedzy SKB (Strefa Kobiet Biznesu).
Polub nas na FB, a będziesz na bieżąco z tym co się dzieje wokół projektu. TUTAJ!!!!
Tak wiem! nikt nie obiecywał, że będzie łatwo! Tyle nowego musimy się nauczyć! Bo przeglądając strony osób, które już działają, wygląda to bajkowo i różowo. Ba! Ile osób o tym teraz uczy! Twierdzą, że w mig nauczą Cię, jak stworzyć dobrze prosperujący biznes
I nie wiem, czy ja jakoś mało temat przyswajam, czy ta prędkość rozwoju biznesu online, to po prostu pic na wodę! Jesteśmy na początku drogi, zatem nie pozostaje nic innego, jak testować, uczyć się i działać!
Fanpage ma niecałe 300 polubień! Nie jest to mega zacna liczba, ale ma dopiero miesiąc i jesteśmy z tego meeeega dumne! Bo zasięg, póki co był organiczny. Od kilku dni walczę z reklamą, a raczej ona robi mi na złość- bo tyle ustawień i którą do jasnej anielki wybrać, aby działała???

Czego się nauczyłam przez ostatnie 3 miesiące wcielania pomysły w życie (pamiętnik skb):

  • Postawienie platformy, na której będziemy zbierać dla Was wiedzę, to naprawdę duży słoń zbudowany z małych działań! Gdyby nie Monika, która ma do tego talent (dyryguje postępami, mówi, co chcemy mieć i jak to będzie wyglądać) i Kamila Nitschka, która ją stawia i zna się na tym, jak nikt, projekt który powstał w marzeniach, poległby w przedbiegach!
  • Uczymy się lejków sprzedażowych. Wiemy już co to jest strona lądowania, leadmagnet i sekwencja maili do klienta. Wizualizacja platformy skończona. Teraz będzie etap zbierania materiałów do niej. Chcemy, aby wiedza była od ekspertek z Polski i Polek rozproszonych po świecie. Musi być wartościowa, aby Wam służyła….
  • Teraz musimy rozpracować, jak ustawić reklamę, aby docierała do klientów, do których chcemy, aby dotarła. Szukałyśmy różnych opcji i osób, którymi możemy się inspirować, w tym temacie. Stanęło na Marta Krasnodebska z Hakerki Sukcesu. , Mówi językiem, który rozumiem i akceptuje! A jeśli ja, typowy humanista zaczynam rozumieć temat social media, to i Ty zrozumiesz
  • Żeby wyciągnąć trzeba włożyć! I nie ma innej opcji! Płatne szkolenia, płatna reklama i nie 50zł, a 500zł bądź nawet 5000 tyś daje efekt. Jak to mówią, tanie mięso psy jedzą, a jak chcesz kawioru posmakować, szykuj portfel! No i szykujemy!
  • Walczę 3 dzień z rwą kulszową! Nie wiem, czy to wynik długiego siedzenia przed komputerem/emocji/stresu! Ale wiem, że trzeba być waleczną! Bo każda wymówka jest dobra, aby nic nie robić….
I to na razie na tyle. W pamiętnik skb będziemy od teraz zdawać relację co miesiąc! Co zrobiłyśmy przez ten okres. Co wyszło, czego nie udało się zrobić, co nas cieszy, co nas smuci. Będziecie mogły na żywo obserwować, jak powstaje biznes online – z sukcesem, bądź całkiem przeciętny! Możecie zawsze pytać nas o poradę, chętnie powiemy, jak zrobić to i owo